I've got the Cash back!

All these years to prove how much I care
I didn't know it, but you were always there
until September when you slipped away
in the middle of my life
on the longest day



För den som undrar så har jag börjat att lyssna mycket på Rosanne Cash igen. Har haft ett litet uppehåll från henne, Dolly och allt annat som har med country att göra. Jag har mina anledningar, men idag när jag kom att tänka på det så insåg jag hur fruktansvärt dumma anledningar det var. Vad fasen bryr jag mig om vad någon annan tycker? Eller rättare sagt, när har jag någonsin brytt mig om vad någon annan tycker om musiken jag lyssnar på? Så varför ska jag då börja med det nu?

Så därför är Cash nu tillbaka bland mina favoriter på Spotify! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0