14 Augusti - 2010

Nu sitter jag inne på mitt rum med musik och yoggi...:P
Hannas föräldrar var här i morse så vi satt och åt frukost allihopa vid mitt nya köksbord och nya stolar. Trevligt trevligt, att få användning av dem så snart. Annars brukar jag aldrig sitta i köket och äta. Blir oftast på rummet eller framför tvn, så det var mysigt att sitta med en massa människor och äta frukost tillsammans. Nääästan lika mysigt som frukostarna i Spanien, men bara nästan. ;)

Sen gick jag in och läste lite i "Den siste tempelriddaren" som jag började läsa när jag var i Spanien och som jag inte rört sen jag kom hem igen. Så jag tog den med mig till Halmstad för jag tänkte att jag skulle läsa klart den nu i helgen. Har inte allt för många sidor kvar nu, så det ska jag nog hinna.

Vid 11 så var jag lite rastlös, eftersom när jag är i Halmstad är jag ju van vid att gå ut och gå med Axe fyra gånger om dagen. Så det känns faktiskt lite konstigt att inte ha några tider att passa och inte ha några "kisse-rundor" inplanerade. Så jag gick en liten runda. Gick upp på "kullen" där jag och Axe brukar ha våran klättring och där han alltid får springa lös upp och ner. Det kändes tomt att gå där själv, men samtidigt var det mysigt att bara få gå ut och gå lite. Hittade en bänk som jag satte mig på och filosofierade lite.

Väl hemma igen så började jag att sortera lite i mina skrivbordslådor, så nu börjar skrivbordet att se ut som en arbetsplats igen i alla fall! Alltid något...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0