100119

Idag när jag vaknade så mådde jag sämre än när jag gick och la mig igår.
Men gick upp, tog ut Axe åt frukost och gjorde mig iordning. Hela tiden var jag illamående och slö och energilös tack vare förkylningen. Tog mig till skolan och hade föreläsning, men när det sen var dags för lunch så orkade jag bara inte längre. Kände mig inte alls bra och gör det fortfarande inte. Så jag gick hem. Har fått anteckningar nu som jag ska skriva av lite senare.
Först satt jag och läste några sidor i biologi boken medan jag åt lunch. Sen gick jag till Eurostop för att handla elastisktejp på Apoteket. Axe har slagit av en flisa på ena sporren så jag ska tejpa medan vi är ute och går så att det inte kommer in smuts. Kom även på att jag själv kan ha användning av tejpen, för att motverka att jag ska bita på mina fingrar...:P Så smart! Jag har nämligen ingen normal ovana så som att bita på naglarna, utan jag river och biter på mina fingrar istället. Vilket resulterar till att jag nästan alltid blöder på något finger och att jag alltid har ont eftersom fingrarna värker... Så nu ska jag tejpa så att jag inte kommer åt att bita!
Jag skulle även handla mjölk, men när jag var inne i affären så ringde Hanna. Och eftersom jag blev så glad över att få prata med henne så tänkte jag inte på att det bara var mjölk jag skulle ha. Så medan jag pratade plockade jag på mig lite smått och gott. Dock var det inget som var onödigt, så det var ju bra!

Nu är jag helt slut efter min runda på Eurostop, så ska ligga i sängen och vila mig i några timmar. Sen tänkte jag skriva av anteckningarna och läsa lite biologi, innan jag lägger mig i sängen och vilar igen.

Glömde ju säga att lollo var en ängel och gick ut med Axe på lunchen igår, så att jag slapp att sticka hem mellan föreläsningarna. Och Sanne erbjöd sig att gå ut med Axe imorgon bitti åt mig, och det är jag otroligt tacksam över! Nu när jag känner mig kass så är inte det första man vill göra när man vaknar att gå ut med vovven. Sen har jag en känsla av att jag kommer sova rätt mycket imorgon så det är skönt att veta att han får komma ut på morgonen så går jag ut med honom senare. Vad skulle man göra utan vänner?
I do love you so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0