Myspys och funderingar kring kläder

Har precis haft myspys hemma hos min snäcka. Nu har jag äntligen kollat på några avsnitt av Entourage, så att jag vet vad det handlar om. Riktigt ball faktiskt, lite annorlunda men man fastnar väldigt snabbt i det. Ialla fall jag, har bara sett 3 avsnitt men är redan redo för mer.
Jag hade faktiskt tänkt att gå och lägga mig nu, för imorgon ska vi iväg till Stoff & Stil och sen även till IKEA. Så jag ska ligga och lata mig i sängen, plugga lite och sen även duscha innan vi ska ge oss iväg. Och just ja jag bör väl äta frukost också...haha annars orkar man ju inte. Så jag måste nog ställa klockan imorgon så att jag hinner med mina planer innan det är dags att sticka, därför kan jag ju inte vara uppe för sent. Jag behöver min skönhetssömn...;)

Haha jag och Nikki hade just en diskussion om Hercules kläder. Och då menar vi den Hercules som gick som serie med Kevin Sorbo (vars autograf jag har) som Hercules.
Jag satt nämligen och kollade på en video med Xena & Hercules.
Nikki utropar: "Mamma Emelie kollar på porr...Grekisk porr."
Mitt svar..."SUCK"
Sen insåg vi att han har ju alltid samma kläder på sig...hm, tvättar han aldrig.
Sen skulle vi komma på anledningar till att han alltid har samma kläder. Det var roligt.
När jag tillslut säger: "Men jag undrar vad han har på sig när han tvättar sina kläder." Då svarar min sötaste systeryster: "Sin stålthet..."

Haha jag förstår att ingen annan fattar vad jag snackar om, men klockan är mycket och vi hade väldigt roligt åt det i alla fall! :D Och det är ju det som räknas, eller hur?

Nä, nu är det dags....GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men Xena då? Hon har väl typ också alltid samma kläder? :D

2010-01-03 @ 12:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0