Middag hos Linda

Igår kväll var det precis så trevligt och mysigt som jag hade väntat mig.
Linda visade sina kock-kunskaper och skötte grillen... och gud vilka kunskaper sen!
Så jädra gott det var!
Efter maten satt vi alla helt handlingsförlamade och det enda vi kunde säga var "Guuuud vad mätt jag är!"...
Bra jobbat Linda!



Efter maten var vi som sagt tvungna att smälta maten, och det gör man tydligen bäst genom att spela öl-spel och hälla i sig en massa alkohol...






Och eftersom alla vid det här laget vet hur det går till när man sitter och snackar halva natten ett gäng, så tänkte jag istället för att sitta och tjata ut mig om vad vi gjorde, visa lite bilder! :D Tihi










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0