Ännu en dag som lider mot sitt slut

Jahapp, så var även denna dagen över.
Har verkligen njutit av varje sekund känns det som. Har varit så himla skönt med en riktigt slappig söndag!
Idag har jag suttit vid datorn, städat till marsvinen, vandrat med vovven, kollat på 2 avsnitt av DH och sen även kollat en del på Trolltider! Så mysigt alltså!
Men nu håller jag på och borstar tänderna och ska snart gå och lägga mig. Imorgon är det dags för skola igen. Går mellan 10 och 12, ganska skönt. Då får man ändå sova till 8 och så är man tillbaka här hemma runt halv 1 igen. Så man har fortfarande mycket kvar av dagen att utnyttja!

Nä, nu är det dags för sängen tycker jag!
God natt!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Haha, 10p för den bilden. :p

2010-03-23 @ 11:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0