Energi i form av motion och mat

Så, nu är jag hemma igen.
Detta var verkligen en annorlunda lektion. Hela kursen är nämligen på engelska, och det gjorde ju inte saken bättre att läraren som vi har verkligen suger på engelska! Hela första timmen ägnade jag åt att hålla mig för skratt åt hans dåliga uttal... Och det var inte lätt att anteckna heller eftersom han hade power-point, men så fort man började skriva så bytade han ju sida. Så jag har en massa påbörjade meningar och stycken, som ej är avslutade.

Efter skolan så passade jag på att handla smör och sen kom jag hem till en glad herre som mötte mig i dörren. Jag bjöd min älskade room-mate på en liten cykeltur i "vårvädret" som var mycket uppskattad!
Det var mysigt att cykla med honom igen och sen gick vi på en stig inne i "skogen". Härligt, härligt!

Nu sitter jag och kollar på Trolltider och väntar på att Sanne och Sofie ska komma ner. De ska nämligen äta lunch hos mig idag, eller rättare sagt de ska få mina rester ifrån gårdagens Mustiga Krabbpasta som jag gjorde och åt igår. Det var väldigt gott, men tydligen så är jag inte så förtjust i krabba...haha men nu vet jag det i alla fall! :P Och det var även första gången jag åt kronärtskocks bottnar, det var också lite annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0