Same old story

Idag har det varit plugg som stått på schemat. Och morgondagen blir väl inte mycket bättre precis...:P
Tog en längre paus vid 3 för att gå ut i det fina vädret med Axe. Solen sken som bara den så vi var ju bara tvunga att ge oss ut i backarna. Jag hade lite problem i början, då jag försökte göra allt samtidigt. Hålla jämna steg med Axe, samtidigt som jag åt på ett päron och pratade med mamma i telefon. Men det gick!
Vi virrade bort oss ett tag eftersom jag ville gå på lite nya stigar som jag hittade och efter cirka 10 minuter var jag helt lost. Men sen hittade jag en stig som ledde mig mot bekanta trackter så vi kom hem igen! :D

Passade även på att fota lite av de nya grejerna idag:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0