Söndags morgon

Jag älskar söndags morgonar (eller vad det nu heter).
Man vaknar i lugn och ro och vet att hela dagen ligger där framför en redo att njutas av med tv, dator, liiite plugg och allmänt slappande. I alla fall mina söndagar brukar se ut så.
Jag vaknade av mig själv runt 9 i dag och låg kvar och lyssnade på musik till 20 i 10. Sen tyckte Axe att jag redan hade legat där för länge. Så vi gick en liten runda. Nu har jag precis tvättat håret och ska bäda ner mig framför tvn med mitt kaffe och frukosten och kolla på fösrta säsongen av The Big Bang Theory, som jag lånade av Sanne igår.
Har redan hunnit läsa lite i biologi boken, så jag känner att det är helt okej att glo på tvn ett tag.

Senare tänkte jag visa gårdagens outfit och mina fynd som jag gjorde när vi var på Eurostop igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0