Lite info och mysiga samtal

Hallå bloggen!
Igår skrev jag renewable tentan och det kändes väl helt okej antar jag. Jag var ganska säker på en del av frågorna och lite osäker på vissa (framför allt räkne uppgifterna).
Igår kändes som en lång dag, för trots att jag skrev tenta och alla andra har fått sommarlov så har jag fortfarande en vecka kvar, eftersom jag har en omtenta att ta tag i. Så duktig som jag är så började jag ju att plugga redan igår. Det känns som att jag har en del uppfriskning av minnet att ta tag i.

Men min dag förgylldes av ett oväntat telefonsamtal från min älskade snäcka Hanna, som ringde och kollade hur det var med mig, gud va jag längtar tills vi ses. Sen blev jag glad av sms från Aleksandra som önskade mig en trevlig sommar fylld med jordgubbar och soliga dagar! Och så självklart min älskade babe på MSN, som alltid har något bra att säga när jag behöver piggas upp lite!



Idag låg jag i sängen i 3 timmar innan jag tillslut hade samlat tillräckligt med krafter för att ta mig upp. Sen gick jag ut med vovven på en mysig runda. När jag kom in igen så kom Sanne in och hälsade på lite snabbt innan de skulle springa till bussen.
Resten av dagen har jag ägnat åt att plugga lite, prata med mamma i telefon, och med min fina Angela på MSN (den kvinnan kan konsten att få mig att le och må bra i de flesta situationer).
Ikväll ska jag gå och kolla på SATC 2 med Sanne och Sofie. Det ska bli kul, även om jag har en känsla av att den filmen inte kommer att ha världens bästa handing... Men det är ju SATC så man mååååste bara se den! <3


Vill ha sommar så att jag kan bada med mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0