5 Maj 2010

What a day, what a day.
Eller vad det nu är man brukar säga...
Shit det är ju redan onsdag! Vart har tiden tagit vägen? Och vad har hänt med mitt bloggande? Fy på mig!

Idag hade vi Exkursion på Galgberget. Vi traskade runt oh kollade på växter och på de olika naturtyperna som fanns där. Det var helt okej faktiskt, kändes nästan som en skolutflyckt. Jag och Sanne planerade inför min örtträdgård som jag ska fixa på balkongen...någon gång... Det var väldigt underhållande att planera i varje fall!
Vi cyklade ju dit så när föreläsningen väl var slut och man var helt trött i benen så var det ju bara att cykla hem igen, för att gå ut med vovven! Aj, mina fötter.
Under promenaden så snackade vi om varm choklad, så när jag kom hem kunde jag inte hålla mig, utan gjorde mig en kopp!

Nu har jag precis kommit hem från en trevlig runda med Sanne och plutten, vi gick till Snöstorp och sen hem. Den rundan tar väl lite mindre än en timme beroende på tempot. Men när man väl kommer igång är den riktigt härlig, utom den enstacka gången då vi båda dog samtidigt och bara gick tysta och led. Men det gick som tur var över och nu är vi hemma igen!

Vet inte vad jag ska göra nu, för jag borde väl plugga men det orkar jag faktiskt inte! Är helt slut, så kommer ändå inte få in något av det jag läser.
Blir väl till att sitta lite vid datorn, för jag har redan kollat tillräckligt på tv idag, så är inte sugen på det.


Bilden är tagen med mobilen, så kvalitén är väl lite sådär..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0