Ingen bibbla, men djuraffär!

Det blev inget bibliotek idag, eftersom att det var dåligt väder och ingen av oss egentligen pallade att ta sig in till stan. Men vi hade en liten sop-date istället och gick och slängde skit och så passade jag på att ställa in lite i förrådet.

Men sen så fick jag ett ryck och jag och Axe trotsade det dåliga regn-vädret och tog oss bort till den nya djuraffären, Arken Zoo, som öppnat vid rusta. Det gick väldigt bra och man fick ha hundar med sig in, så jag och plutten traskade in och kollade på hundgodis och köpte lite plus hö till grisarna. Och som vanligt lyckades Axe att charma personalen i kassan och fick lite hundgodis och klappar och till och med en puss. Sen fick han även ett smakprov på någon slags kyckling-remsa som var lite seg så han var tvungen att tugga och eftersom att han tyckte om den, så fick han det öppnade paketet + ett oöppnat!!
Så ett tips, ta med hunden till djuraffären, man får saker!
Vi har nämligen innan fått smakprov på godis med oss hem och en gång fick vi till och med en påse med 3 kg hundmat med oss hem! Toppen!!

Har precis ringt och grattat pappa på farsdag, och nu tänkte jag ta och fika lite och sen kolla på Sagan om Ringen. Missade ju några av mina tv-program igår när vi hade film-kväll så jag har ju lite att ta igen. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0