Emelie goes foureyes for a day

Idag så har min fina förkylning verkligen gjort sig hörd.
Kände att jag var tvungen att gå till skolan trots mitt tillstånd, väl där så satt jag mest bara och snörvlade och hade mig...
Eftersom att jag är förkyld och min optiker har sagt till mig att inte ha linser på mig då, så hade jag lite panik över tanken att ta mig till skolan och sitta där blind och missa allt som läraren skulle gå igenom. Men då kommer min riddare på sin vite springare och löser mitt problem.
Hanna lånade mig nämligen hennes glasögon för dagen! Så himla snällt alltså!
Så idag hade jag glasögon på mig för första gången i skolan, och trots att det kändes lite ovant så vande jag mig ganska snabbt. Och efter ett tag så accepterade jag det faktum att jag hade glasögon på mig och så var det inte mer med den saken.

Är ni nyfikna på hur jag såg ut?



TADAM!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du passar ju bra i glasögon!

2010-09-24 @ 07:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0