Mucho pluggo

Hej och hå, se vad det går!
Igår var det en dag fylld med allt möjligt.
Blev inget bloggande för jag var så jäkla trött hela dagen.
Jobbade i skolan med Theres i några timmar. Var väl hemma strax innan 4 tror jag. Hällde upp så mycket kaffe som fick plats i min kopp och satte mig ner och började på "min" del av arbetet som ska vara klart tills imorgon. Höll på med det i typ en timme, sen la jag mig i sängen för mina ögon sved så mycket. Och sen somnade jag lite. Men vaknade med ett ryck av att jag drömde att jag sov, men att jag vaknade av att ett "spöke" gick på mig i sängen. Så jäääävla äckligt!
Sen var jag ju fullpumpad av adrenalin, så i sängen kunde jag ju inte stanna. Så jag passade på att trottsa det dåliga vädret och gick bort till Coop för att hämta ut mitt paket som jag hade fått. Så nu har jag äntligen min livsmedelskemi-bok!! Efter över 2 veckors väntande har den äntligen hittat hem. :)

Morgonen startade jag med en härlig och uppfriskande dusch, följt av frukost framför datan och kolla på måndagens avsnitt av Big Brother. Sen har jag bara hållt på och skrivit på arbetet och jag blev precis klar! Så nu ska jag bara läsa igenom det och sen skicka det till Theres. Tänkte sen faktiskt fira med att gå en runda innan jag sätter mig ner för att läsa en massa trååååkig kemi. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0