Sooooooool!

Hallå vad härligt väder!! Typ 14-15 plusgrader! YAY

Sitter faktiskt ute på balkongen just nu och läser lite bloggar...utan jacka!! :D
Har pecis farit runt och dammat lite överallt samt dammsugit lägenheten. Så nu varvar jag ner lite innan jag ska hoppa in i duschen.
Var på systemet innan och hittade två Xide(r) som jag inte smakat innan. En av dem var ny och hade skitcoolt omslag, Urban tror jag att den hette. Ser fram emot att smaka på dem. hihi

Ikväll blir det lördagsmys på hög nivå med finaste Michelle! Vilket jag verkligen ser fram emot!
Känner att jag är i stort behov av socialt umgänge just nu, då Hanna har fullt upp på annat håll. Och allt man gör just nu är att plugga, så en break hade suttit riktigt fint!

Avslutar med en liten hälsning:
Besos para ti mi amor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0