Good day, bad day?

Det känns bra att vi fick mycket gjort i skolan idag.
Jag och Therese jobbade på och vi satt mellan halv 11 och halv 2 och vi fick en riktigt bra grund till arbetet som vi höll på med. Känns riktigt bra faktiskt!
När jag kom hem strejkade min magen genom att svida som in i och få mig att vilja lägga mig ner och dö.
Det gjorde jag ju uppenbarligen inte, däremot så la jag mig i sängen och tyckte synd om mig själv. Fast bara en liten stund, sen började jag att lyssna på "The Power" och sen mådde jag genast bättre... eller jag inbillade mig att jag gjorde det i varje fall.

Resten av dagen har flygit iväg (som vanligt) och nu funderar jag faktiskt på att lägga mig ner och läsa lite. Hannas och min plan var att vi skulle gå och lägga oss kl 22, eftersom att vi ändå inte gjorde något vettig. Men det gick ju tydligen inte så bra...
Jag kan verkligen inte det där med att gå och lägga mig tidigt, det går bara inte. Spelar ingen roll hur tidigt jag ska upp morgonen efter, det får bli färre timmars sömn istället.


Idag har jag saknat min fina älskling Kung Caspian extra mycket, som gav mig så mycket under tiden vi hade tillsammans!

Kommentarer
Postat av: wbm

Åh vilken söt liten mus! Jag har blivit jättesugen på att skaffa mig en lika söt som du har nu, och ännu mer sugen blir jag när jag ser denna sötnosen!

2011-02-17 @ 21:45:49
URL: http://wbm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0