Morsning korsning

Jahopp, då har man varit vaken i typ 2 timmar och vad har jag åstadkommit? Nothing! Haha
Låg och lyssnade på musik medan jag väntade på kaffet, har gått runt runt i lägenheten i jakt på att komma på vad det var jag skulle göra. Tillslut gav jag upp och bestämde mig att eftersom jag inte kommer ihåg det så var det nog inte så viktigt....;)

Nu sitter jag och lyssnar på min ljudbok "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" samtidigt som jag önskar att jag hade gjort mer kaffe.

Borde ha satt igång med plugget för länge sedan, men jag kom på att jag kan passa på och ta upp vardagsrummet medan Hanna är i skolan så jag vill njuta av det medan jag har hög volym på datorn..;) haha

Planen för dagen är att plugga på, så att tyngden på mina axlar kan bli lite lättare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0