Te och tankar

Nu sitter jag här och njuter av en härligt rykande kopp te!

Sitter och funderar över dagen som gått, allt gott och även det onda.
Det är vad jag brukar spendera mina kvällar med att göra. ;) Fundera över livet och allt sånt.

När jag träffar min älskade snäcka Hanna så brukar vi nästa alltid lyckas med att komma in på riktigt djupa funderingar kring döden, ålderdomen och stjärnorna. Men nu när jag inte kan sitta med min underbaring får jag ju sitta här själv och fundera istället.

Men känner att det nog börjar bli dags att gå och lägga sig snart, ska upp till S:arn imorgon och jobba lite med våran LCA som vi ska göra. Så det gäller att komma upp imorgon! ;)


Axe i somras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0