Another tempo

Tempot i Åkarp är helt annat än i Halmstad.
Jag hinner med så himla mycket mer när jag är här än i Halmstad.
Klockan är nu två och jag har redan hunnit att sega mig framför datorn i morse, åkt ut och rastat hundarna, åkt in till Lund med mamma och varit hos Optikern och klagat på mina glasögon, beställt nya med svagare skärpa. Efter optikern så hann jag och mamma med en snabb shopping-runda där jag lyckades att göra av med pengar... (surprise)
Tagit tåget hem till Åkarp igenom och nu har jag precis ätit lunch!

Hade jag varit i Halmstad nu så hade jag anatgligen varit påväg till optikern nu... Är så sjuuuukt seg när jag är där...;)

Haha, men så är det. Man beteer sig olika beroende på var man är och i vilket sällskap man är i. I alla fall jag gör det. :)


Sitter i min systers pyjamasbyxor just nu...hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0