Fast (up)date

Detta har varit en snabb och speedad helg kan man ju säga.
Fredag började med tenta på morgonen sen på eftermiddagen kom mamma och Nikki och hämtade mig & Axe, och vi körde till mormor i Småland. Stannade där över natten. Sen ner till Skåne, bara för att komma hem en timme innan jag skulle in till Hanna för att vi skulle till Malmö på Linas födelsedagsmiddag (bilder kommer senare). Var där hela kvällen och halva natten. Kommer hem, sitter och snackar med Hanna & Linnea typ klockan 3 på natten. Jadå, vi är normala...*host*
Sen igår försvann hela dagen innan jag hade hunnit med att reagera. Ingen aning om vad som hände. Men jag och Nikki lyckades äntligen beställa saker ifrån katalogen, som vi har tjatat om i typ ett halvår att vi ska göra. Nu blev det av! :D
Jag får visa vad vi köpte senare. Nu sitter jag och slänger i mig kaffe samtidigt som jag springer runt och packar. Kvart över 11 ska pappa köra mig in till Lund för jag ska hämta ut mina glasögon....läskigt.
Sen efter det ska jag & Axe ta tåget hem till Halmstad igen.

Så vi hörs senare! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0