Hurtig med ögonskugga

Ett tips, ligg inte på mage på golvet om ni har bäckenben/höftben som sticker ut lite...
Satan! Det är inte skönt! :P

Nu är jag tillbaka på min systers rum och ligger och lyssnar på Rammstein. Haha ja jag säger då det. Min musiksmak kommer säkerligen vara lite "annorlunda" när sommaren väl är slut. Men vad gör väl det?

Jag har precis varit ute och cyklat igenom halva Åkarp för att köpa godis till mamma och öl till ikväll. Haha
Jag känner mig lite duktig faktiskt. Här sitter vi inte inne och latar oss inte! Ut och röra på sig mår man ju bara bra av, så varför inte? Och mer cyklande lär det bli.
Senare ska jag till Lomma med Honey Bunny, sitta vid vattnet med lite öl och vin. Fint ska det va! ;)

Föresten så testade jag att experimentera lite med ögonskuggor (sponsrad av Annie), bara för att piffa upp mitt sletna fejs lite. Men eftersom jag inte ska ut eller så, utan bara ha "vardags-smink" så tog jag det rätt lugnt. Tog tunna lager och bara lite grann. Men det syns i varje fall. Försökte fota med webcamen, men det syntes ju knappt alls...
Jaja, så här ser mitt fejs ut i varje fall. (Och nej jag ska inte ha den gröna tröjan på mig)



Och eftersom att det inte syns så berättar jag att det är vitt, lila och svart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0