Long but lovely! <3

Idag var det en riktigt låååång dag i skolan. Föreläsningar från 8 till 12, sen lunch och efter det fortsätta jobba med arbetet...
Men trotts att det varit en så lång dag, har den ändå varit underbar. Fylld med en massa skratt och en hel hög med härliga människor som verkligen har lyft min dag! ♥
Lunchen var nog nästan roligast, när jag satt med Nathalie och Theres x 2 och snackade serier. Vicar of Dibley och Absolutely Fabulous var ett hett ämne vill jag lova. Från min och Theres sida vill säga, men vi kämpade hårt med att föra humorn vidare...;)
Sen helt plötsligt gick vi över till att prata om en massa olika mord som skett under årens lopp. Lite galen vändning, men väldigt intressant! Det var värst vad folk blir mördade eller försvinner spårlöst, många fler än vad jag hade en aning om i alla fall!
Sedan fick jag lite kärlek av fina Michelle, vilket aldrig sitter fel!

Nu tänkte jag ta mig ett vitlöksbröd och smaska på! MUMMA!


Har varit riktigt tråkigt regn-väder idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0