Uppe med tuppen!

Jamen god morgon världen!
Tydligen tyckte min kropp att det var en bra idé att sova så lite som möjligt och gå upp så tidigt som möjligt. Jag gick nämligen inte och la mig fören vid kvart i 2 igår, men kvart över 6 vaknade jag och var redo att gå upp...

Herregud, vad händer? ;)

Fast det var ändå tur, då kan jag ta mig till skolan och lyssna lite på några som ska snacka om de valbara kurserna till nästa termin, nu vid 9. Alltid något positivt med lite sömn. ;)

Men snacka om att jag tänker gå och lägga mig när jag kommer hem, känner att jag faktiskt är helt slut trots att jag är uppe och är vaken. Men känner faktiskt att jag behöver sova lite mer, är ju fortfarande sjuk. Och även om jag går upp och ner i pigghet, så är min hals fortfarande för jävlig och näsan ska vi inte ens tala om. Har även börjat få huvudvärk och illamående till och från. Är inne på min 11 dag med förkylningen nu. Seriöst... GE DIG!!


Mys med Axe i solen, på Öland. Det hade inte suttit helt fel just nu kan jag ju säga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0