Dåligt plugg, men bra fotografering

Usch idag har det gått riktigt dåligt med pluggandet...
Jag kommer liksom inte igång. Har läst lite, men det finns alltid något annat att göra som är sååå mycket roligare.
Som att till exempel kolla på tv, msn, städa till muspojkarna, och för att inte tala om att fota muspojkarna!
Idag har jag varit riktigt sattsig och fixat upp mitt ljustält och tvingat de stackars pojkarna att vara där inne medan jag försökte fota dem. De tyckte att det var kul en liten stund, sen försökte de smita eller så la de sig ner och sov...


Timothy tog tillfället i akt och försökte springa ut i friheten ♥

Har precis lagt in bildena på datorn så tänkte gå igenom dem lite i taget och se om det finns någon som är värd att visas. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0