My loves and some homework

Vad hade jag gjort utan mina två favorit-damer?
Haha, sitter fortfarande och lyssnar på F&S medan jag läser lite Livsmedelskemi. Men nu är det bara 10 minuter kvar... SNYFT!
När det är slut, tänkte jag gå ut och gå en runda, sen läsa mer livsmedelskemi i en halvtimme och sen ta tag i Ledningssystem. Det är nämligen på tiden att vi börjar med Case 4...
Våra lärare tycker tydligen att de är lite smarta och finurliga genom att inte säga "uppgift", "inlämningsuppgift" eller "arbete". Nej de säger "Case" istället... Ooooh så proffsig man kan låta då! ;)


Om man kollar i min bokhylla så är det inte så svårt att gissa vilka mina idoler är! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0