Vilken dag!

Härlig dag!
Fick vara med och se när smågrisar kom till världen. Samt att jag fick hålla på och gosa och mysa med några. Sen hade vi även turen att få vara med om en kalvning! Riktigt häftigt faktiskt! :D

Var inte hemma fören vid halv 7, så en ganska lång dag faktiskt.

Väl hemma och ren igen så snackade jag lite med Angela och hipp som happ så hade jag köpt en biljett till Stockholm!! :O
Hahaha, hur gick det till? ;)
Men är sååå kul! Är riktigt glad, ska bli awesome att komma bort ifrån Halmstad och skolan lite.
Spendera en helg med Angela och Nils istället, låter mycket bättre än att plugga! ;)




Sen snackade jag även med Hanna, och gissa vem som kommer och besöker mig imorgon kväll?
Så underbart! Gud vad glad jag är!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0