Tidig morgon

Trots att vi var ute ganska sent på kvällsrundan igår så vaknade plutten pigg och utvilad någon gång innan 7 imorse. Dock så var inte jag lika pigg på att gå ut som han var, så jag lyckades övertala honom att vänta åtminstone tills klockan hade slagit 7.
När vi kom in från rundan så mötte vi Malin i dörren som var påväg ut på en morgonpromenad även hon. Fast hon bytte ut hunden mot en klasskompis. Vissa är skumma. ;)
Efter rundan så blev det en varm dusch och sen la jag mig och läste i sängen tills jag blev sugen på frukost. Frukosten käkades i soffan framför tvn medan jag kollade på den übersöta animen "Min granne Totoro".
Det är så härligt att vara ledig och kunna kolla på film eller serier medan man äter frukost (med en dregglande hund bredvid mig).
Men nu ska klockan snart slå 12 och det börjar bli dags för "lunch-rundan". Får väl ta och peta på och försöka väcka snarkaren som ligger bredvid mig.
Funderar starkt på att gå inom Lidl och införskaffa lite ostbullar till lunch.
De är så sjukt goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0