Jakten fortsätter

Jakten på någon att dela lägenheten med fortsätter.
Efter att hon jag skulle dela med blev struken från sin plats på högskolan så har det inte gått frammåt precis. Haft visning och sånt men ingen tur so far.
Men idag fick jag äntligen lite tur i rätt riktining.
Tjejen som var och kollade på lägenheten förra veckan ringde och berättade att hon hade varit i kontakt med någon som letade efter någon att dela lägenhet med. Så då tänkte hon genast på mig och ringde upp och frågade om jag hittat någon att bo med.
Eftersom jag inte har det så blev jag ju jätteglad över att hon hörde av sig till mig.
Hon skulle ge mitt nummer till den andra tjejen, så nu hoppas jag på att hon ringer och att det kanske lyckas, tredje gången gilt. ;)
 
Är så jäkla trött på det här nu.
Att behöva leta efter någon att bo med varje sommar.
De andra gångerna har jag haft tur och hittat någon nästan direkt.
Men denna sommaren har inget fungerat som jag hade önskat.
Men kanske att min tur äntligen vänder och att det löser sig.
Jag hoppas hoppas hoppas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0