Promenad med Kotte

Haha bara för det så var jag ju tvungen att gå ut med bara Kotte.
På förra promenaden gjorde hon ingenting, och nu tog det 5 min sen hade hon gjort både nr 1 & 2.
So mission completed! :P
Fasen borde gå ut med bara Kotte lite oftare, det var en riktigt härlig promenad. Lugnt tempo, ingen som drar en som en vante efter sig, bara gå runt och titta på naturen och stanna för att pussa min lilla kicka då och då. Och man märkte på Kotte att hon uppskattade det också, för hon var mycket piggare och i slutet av promenaden så var det till och med hon som bestämde vart vi skulle gå! :O Det händer typ aldrig!
 
Det var en härlig promenad med bara mig och min trogna följeslagare, som går fot med hängande koppel och aldrig ifrågasätter mitt val av runda utan bara följer efter. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0