Recap av återkomsten till Halmstad

Nu har jag varit tillbaka i Halmstad sen i söndags.
Och jag har väl kommit till rätta igen antar jag, jag har packat upp alla mina påsar i varje fall. ;)
 
I söndags åkte jag upp till Halmstad med mamma och vi fick hjälp av Josefin att packa ur bilen. Sen åkte vi och handlade och bjöd Josefin på en "inflyttnings-fika". Sen spenderade jag hela kvällen efter att mamma hade åkt tillbaka till Åkarp med att prata med min nya "roomie" Josefin. Vi satt i nästan 2 timmar ute på balkongen och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Sen tvingade jag henne att kolla på Dexter med mig. Eller tvingade och tvingade... jag skulle kolla på det och om hon ville fortsätta att prata så hade hon ju inte så mycket annat val än att se det med mig. ;)
 
Måndagen spenderade jag med att packa upp! Och läsa. Och kolla på 4 avsnitt av Monk.
 
I tisdags tvättade jag hela morgonen och sen träffade jag Lollo, vilket var awesome!
Vi körde en liten fotoshoot ute vid Nissan och jag har precis lagt in bilderna på datorn (ja, jag vet att jag är seeeeg med mina bilder) så jag hoppas på lite coola bilder. Jag fotade Lollo och Lollo fotade mig, så för en gångs skull har jag även en massa bilder på mig själv som någon annan har tagit att redigera! :)
Efter det åkte vi hem till henne och Thomas och "tjöta" lite, innan vi satte oss och kollade på första avsnittet på den sista säsongen av House, medan vi åt ostbricka och melon. Så jäkla gott! :)
 
Onsdagen gick åt till att läsa 150 sidor i min bok och att fixa med räkningar och csn och allt annat sånt där viktigt som man behöver för att överleva och kunna plugga. Och så kollade jag på 4 avsnitt till av Monk. :)
 
Och idag, torsdag, så har jag bara suttit vid datorn och läst lite. Och nu väntar jag på att Sonia ska höra av sig. Vi ska in till stan och köra en liten second hand runda! Vilket jag verkligen har längtat efter, det är typ det roligaste jag vet. ;) Man hittar en massa saker som man inte visste att man behöver, till ett härligt billigt pris! Precis som det ska vara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0