Jul-tradition?

Nu sitter jag och håller på med min "nya jul-tradition", eller ja jag tror att detta är andra eller tredje året som jag ägnar mig åt den. Och vad är då min tradition?

Jo, jag sitter och lyssnar på French & Saunders radioprogram på BBC radio 2. :)
Och jag älskar det lika mycket som jag alltid har gjort. Jag hoppas att detta är en tradition som kommer att fortsätta i några år till, för ärligt talat de är ju bara så jäkla roliga. :P
Och i år har jag tur för de har nämligen tre program nu i juletiderna. Idag, imorgon och på torsdag!

Och imorgon måste jag ju bara lyssna för då är nämligen deras gäst Helena Bonham Carter och hennes mamma. :D

Nä, nu ska jag fortsätta att skratta.
God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0