Tillbaka i Åkarp inför Julen

Då var man hemma i Åkarp igen över jul och nyår. Känns skönt att vara tillbaka, men är redan helt slut eftersom att jag har städat fram tills nu. Fatta hur lång tid det tar att dammsuga ett helt hus med två våningar...Snaaaark, never again... Åtminstone inte förens nästa gång mamma tvingar mig. :P
Har även hunnit med att prata med Sanne i telefon i en timme. Kändes helt sjukt och overkligt att ha henne tillbaka i Sverige och bara sitta och prata i telefon. Mäktigt. :)
Och imorgon är det julafton!! Wihooo Har ni köpt alla era julklappar?
Som vanligt så tror jag att jag har köpt alla mina, men det visar sig alltid att jag har glömt någon. Men som tur är så är det ju inte till familjen som jag glömt och det är ju det viktigaste. :) Och förresten så ska de "glömda" inte besökas fören efter jul så om jag har lite tur och flyt så kanske jag hinner köpa någon liten julklapp åt dem ändå. ;) Nu tänkte jag antingen kolla på julkalendern eller lägga mig och läsa lite i min bok innan mamma kommer hem igen och kommer på nya sysslor som ska göras.
 
God Jul och Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0