Mince Pie

Just nu är jag så sjukt trött, mina ögon svider och jag orkar knappt gå.
Inte ens resa mig för att gå och hämta kaffe var smärtfritt. Haha

För att pigga upp mig lite sitter jag nu och äter Mince pie!!
Jag måste säga att det är en riktigt fördel för mig som är smått förälskad i England och allt som hör där till, att bo med en "halv-britt". I julklapp fick jag Skittles, hon pratar engelska i telefon (medan jag går runt o njuter av ljudet), och nu har jag även fått mince pie! Något som jag alltid har varit sugen på att testa, då det är en liten kaka som man bla äter till jul. Och det låter spännande!
Det var lite annorlunda.
Det var en massa frukter och sånt i, men ändå... skumt. Men gott! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0