Kiviks marknad

I tisdags så var jag med mamma, Nikki, Sebastian och Maja på Kiviks marknad.
Första gången jag var där men troligen inte den sista.
OMG vad mycket saker det fanns där!!
Haha det var så stort att jag och mamma gick vilse när vi skulle hitta tillbaka till ingången vi kom från.
Där fanns verkligen allt möjligt!
Över 1000 "knallar" var där för att sälja saker.
Tänkte visa lite bilder som jag tog där, och sen i ett annat inlägg ska jag visa vad jag fyndade för något. :)
Som ni kan se på näst sista bilden så var det en lååång kö dit. Bilden togs påväg därifrån och då var klockan över 6 på kvällen. Så snacka om populär marknad. ;)
 
Ser ni bulldoggen?
Tyckte det var coolt att molnen bildade ett hundansikte. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0