Mars sista dag

Den sista dagen i mars månad ska jag spendera med Sanne och Sofie inne i Halmstad centrum. ;)
Först ska vi gå på HYPE och kolla på fotoutställning och musikloppis. Sen ikväll ska vi på bio och se filmen "Hunger Games".
Det låter väl som en ganska bra lördag va? ;)
Jag håller tummarna och hoppas på det bästa.

Har nämligen hunnit med att plugga allt som jag ska plugga idag, så det hade varit riktigt nice med en dag att bara ha roligt och inte tänka någonting på plugget. Det känns som om det behövs, riktigt ordentligt.
Har nämligen pluggat och jobbat med examensarbetet som in i de senaste 2 veckorna. Så EN ledig dag kan jag väl ändå få förtjäna! ;)


Jag vill ha sommar igen.
Och ligga i snäckans trädgård och dricka Mojitos och spela kort...
Inte behöva stressa över plugget varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0