House

I söndags flyttade det hem en ny liten parvel till vårt hem.
Den lilla gula långhåriga guldhamsterpojken House. :)
Det är nu 1 ½ år sedan jag köpte en ny hamster, så det behövs ju en liten ungdom här hemma.
Och det bästa av allt är att han är barnbarn till min älskade Fairytail's Sunken, som jag fött upp själv. Och då alltså brorson till Fairytail's Apple Jack, som redan bor här. Sunken har ju tyvärr lämnat oss, så det känns skönt att ha hans avkommor.

Nu bor det alltså tre små hamsterpojkar här hemma:
Fairytail's Apple Jack - Gul korthår. 1 år och 8 månader.
Little Sparky - Cinnamon satin korthår. 1 år och 5 månader.
House - Gul Långhår. 5 veckor.



En bild på söte lille House, som redan har stulit mitt hjärta. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0