Mina ögon

Shit vad jag har ont i mina ögon just nu. Har precis kollat färdigt på "Dancer In The Dark" med Björk.
Jag, mamma och nikki satt och kollade tillsammans och när filmen var slut började vi alla snörvla i kör och nikki var  jättearg och satt nästan och svor åt filmen. Hon ansåg att den var för bra, och hemsk. Jag blev mest chockad över att hon orkade sitta med och se hela filmen och att hon faktiskt förstod den.

Jag har sett slutet innan, men det var kul att se hela filmen från början. Man får ju ett bättre grepp om den då. Jag tycker att den är jättebra, men med tanke på att det är en Lars Von Trier film kanske man bör ha i baktanke att den kan vara lite svår och jobbig. Men helt klart värd att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0