As promised

Eftersom jag lovat att lägga upp bilder på min "nya" frisyr så får jag väl göra det. Vill bara påpeka att det inte är några bra bilder och att jag inte fixat håret utan precis vaknat :P Min syrra envisades med att få leka med min kamera, eftersom jag redan hade fotat henne.
Så håret är inte borstat och benan är inte fixad. Ni får bättre bilder sen, när jag orkar fota mig själv...:P

min nya frisyr

Jag hade inte riktigt tid att vara med på foto, har precis fått tillbaka datorn så jag måste ju uppdatera mig!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nyvaken eller ej, tjusigt är det... :) du klär mkt fint i den frisyren. ser fräscht ut ;)

2008-12-02 @ 12:52:35
URL: http://laminerva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0