Ny dator

Idag kom det hit en ny dator. Så jag och min älskling har blivit förflyttade till ett litet hörn, bland alla burarna här uppe. haha
Men det gör inget, jag och Ikaros har suttit och diskuterat lite och vi kom fram till att det bara är mysigt att jag nästan sitter i hans bur när jag ska skriva något på datorn. :)
Men det positivaste är ju att det kommit en ny dator, fast den måste ju fixas, massa inställningar och program som måste ordnas. Så där lär jag väl inte sitta på några dagar i varje fall. Men jag är glad ändå. Litet utrymme och trångt gör det bara mer hemtrevligt på något sätt.

Ursäkta, nu har jag hållit på och babblat en massa igen. Som om någon skulle bry sig om mina åsikter om en ny dator. haha :D

Jag och Nikki bakade pepparkakor idag, vi var sjukt grymma. När de var färdig gräddade, så blev det lite utsmyckning med glasyr. hihi. Vajert, vajert säger jag bara. Tyvärr hann jag inte fota innan vi började att äta upp dem. (a)
Men de var riktigt goda. Alla tiders. :D

Ikväll är värsta tv-kvällen. Först var det mannen som talar med hundar, sen Djurräddarna på Nya Zeeland. Efter det så var det CSI och nu kollar jag på Jeff Dunham. Super. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0