Lista

Igår kväll skrev jag en lista över saker som jag skulle göra idag. Det var väldigt effektivt och jag känner mig ganska duktig. Jag hann till och med få in en liten lässtund med Sanne, fast att det inte var planerat. Haha
Dock hann jag inte dammsuga mitt rum, och det tänker jag inte börja med att göra nu heller. Så det får skjutas upp tills i morgon.

Imorgon ska jag och Annie på en liten promenix, så att vi kommer ut och rör oss lite. Eller jag vill ut och gå för att röra mig lite så att man inte bara sitter stilla. Ska försöka ta några bilder som jag kan lägga upp här sen. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe ja där uppe till höger tycker jag mig se ett ansikte men jag är inte säker :P är det vad du menar också kanske? :)

2008-12-09 @ 15:23:45
URL: http://laminerva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0