Klippning och getingstick

Idag var jag och klippte mig. Blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet. Kan tyvärr inte lägga in bilder men så fort jag fått in några lägger jag upp dem här :)
Det blev helt klart kortare, och ganska mycket uppklippt...och ve o fasa, snelugg...liten i och för sig. MEN ÄNDÅ! Jag har halvlugg <3

Sen när jag precis kommit hem från frissan så ringde min underbara LOIS. Det var härligt att snacka med dig igen stumpan. ^^ Dessvärre råkade jag ut för en hemsk olycka medan vi pratade.
Jag blev stucken i foten av en geting. En GETING....Så här sent :S
Naturligtvis svullnade foten upp så att jag inte kan stödja på den, har fått äta allergitabletter för svullnaden och smörjt in foten med lite olika saker. haha. Synd att det inte hjälper bara...
Hoppas att det försvinner under nattens gång.

Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Sabrina igen. Träffade ju henne på bion i lördags och vi bestämde oss för att ses i veckan. Hoppas nu bara att jag kan gå i morgon. :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww, stackars dej! Getingar suger...



VIll se ditt hår! Jag var oxå hos frissan igår ;)



pussar

2008-11-06 @ 18:45:53
Postat av: Guldis

Snelugg! Vill se, vill se!

2008-11-07 @ 18:11:16
Postat av: LOIS

jaaaa jag vill med se!

ååh din lilla drummel.. fast, varför skulle den jäveln ligga just där just då liksom? nåja. det var lika underbart o uppiggande som vanligt att höra din röst :) love

2008-11-09 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0