Cider och drömmar

Haha, om någon skulle fråga om det finns någonting som jag endast kan göra med Hanna & Annie, skulle jag svara ja det finns det. :D
Och för att då förklara för alla er som inte råkar vara hanna eller annie o som kanske läser detta. Svaret är:
Sitta på en lekplats en mörk novembernatt och dricka cider, prata minnen och dansa i snön...i MINUS GRADER!
Och jag vill gärna tillägga att jag bara hade jeans och stövlar på benen...helt klart för lite...:P
Men ja jag ska inte gå in på detaljer, men det var nog den mysigaste natten jag varit med om på ett tag. Massa snö runt omkring oss och lite cider som värmer kroppen. Perfekt! ;)


Sen vill jag även berätta att jag antagligen hade den konstigaste dröm jag någonsin drömt. Och ni som känner mig vet att jag har haft en hel del konstiga drömmar för mig. Är det någon som vill höra den är det bara att fråga mig, jag börjar nämligen skratta för mig själv när jag tänker på den. Men jag lägger inte upp den här eftersom då får alla de som inte frågar mig gå runt resten av sina liv utan att ha hört den. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0