Regn...

Men seriöst! Kan det sluta regna snart eller? Jag har varit vaken sen 8 eftersom jag skulle till vårdcentralen. Men fick ett samtal om att mötet var inställt eftersom hon var sjuk. Vilket var fine by me eftersom jag ändå hade tänkt att ringa och ställa in...:P
Men när jag väl var vaken ville jag ju inte somna om så jag har legat och tittat på 5 avsnitt av Sex and the City. När klockan väl blev 10 tänkte jag att jag bara skulle se färdigt det avsnittet som jag tittade på och ta moppen och köra till biblioteket i arlöv och lämna tillbaka några böcker (som jag planerat att göra efter vårdcentralen). Men tror ni inte att det har ösregnat sen jag gjorde mig iordning. Nu har jag suttit och bara väntat på att det ska sluta i 2 timmar...
Jag måste verkligen lämna tillbaka dem idag eftersom det är sista dagen!!! DAMP... Lite jag vill ut och köra moppe om det regnar...BLÄ!
Och ikväll hinner jag inte lämna tillbaka dem eftersom jag ska på bio. Och vid tre var det ju menningen att jag skulle följa med Hanna till Malmö. Börjar känna mig lite stressad...SLUTA REGNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0