Svalöv!

Igår var det öppet hus på mitt gammla gymnasium. :)
Jag var där med Sanne, Guldis, Louise och Jessika. Snacka om att få en chock, när man gick in genom dörrarna!
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Allt var förändrat! Jag menar verkligen allt! Det enda som var likadant som det var när jag gick där var framsidan av skolan. Snacka om att lura stackars gammla elever totalt!
Kommer man dit och ser framsidan och tänker att det är sig likt. Och sen öppnar man dörrarna...
Visst var det fint, jag gillade det verkligen, men det var ju inte Svalöv som jag minns det. Vet att detta låter lite överdramatiskt, men det kändes nästan som om de förstörde minnena som jag hade därifrån, nu när jag har sett hur det ser ut idag blir det svårare att minnas det som det var. :S

Jag tog bilder, men det är något knasigt med min dator. Det går inte att sätta i USB kabeln till datorn, så jag kan inte lägga över bilder. :( Snyft.
När det funkar, lovar jag att lägga upp bilder.



Lägger upp en bild på bankomaten i Svalöv så länge ^^

Kommentarer
Postat av: Snövit

BILDER! Skicka alla bilder från den dagen till mej, please!

2008-10-06 @ 07:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0