Idag har ...

Jag såg att jag glömde posta detta igår. :D Så egentligen är det skrivet igår (fredags), men jag postar det som det var idag istället. Så jag har inte skrivit om det, men tänk att det står gårdagens datum på det istället. ^^


Idag har jag haft en slappdag samtidigt som jag har lekt hemmafru...haha
Jag har kollat på 6 avsnitt av Sex and the City i rad och känner hur Charlottes bettende smittat av sig på mig.
Har gått och små pillat med det mesta och skrivit lite på min bok samtidigt som jag har lyssnat på "Låt den rätte komma in" på ljudbok. :) Älskar den boken! ^^

Känner mig duktig eftersom jag läst ut "Mrs. Dalloway". Som fast att den är bra är otroligt jobbig att läsa. Dels för att språket är gammalt och för att författarinan hoppar från olika personer hela tiden utan att man inte alltid hänger med. Men jag läste ut den, så den kan ju inte vara hur jobbig som helst. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0