And the beat goes on

Nu är det snart dags för London :) Ska bli så himla roligt alltså! Ser sjukt mycket fram emot det. Måste bara boka vandrarhem också...:S

Idag har jag tagit det lugnt och städat till marsvinen, vilket tog sin lilla tid. Kollat en hel del på Sex and the City med. ^^ Och haft på Simpsons i bakgrunden medan jag suttit vid datorn. Sen gick jag över till Will & Grace.
När mamma kom hem insåg jag att jag hade glömt att hänga upp tvätten, så jag rusade ner och började vika och hänga upp tvätt. Fruktansvärt intressant..:P

Annars har det inte hänt så mycket nytt. Får väl uppdatera mer när jag har något intressant att komma med.


Tänkte lägga till här nu på kvällen att vandrarhemmet är nu bokat! Så allt är fixat och klart inför resan! Nu är det bara att börja prov-packa. Så att jag vet hur mkt eller hur lite jag kan ta med mig. ^^


Kommentarer
Postat av: Anna

2008-10-14 @ 08:58:56
Postat av: Anna

London wiiie yeeahh!! :) Nästan så jag är lite avis, vill också se London hehe. Du kommer få superskoj(och det förtjänar du stumpan):D pouss <3

2008-10-14 @ 09:00:24
URL: http://laminerva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0