Fastnat i nätet

Jaha, nu har då även jag fastnat i detta bloggnätet. Har alltid varit emot det, utan någon ordentlig anledning till det.
Så jag bestämde mig för att testa bloggandet och se om det kanske ändå är någonting för mig. Vi får väl se. Jag hoppas att det är det, för jag älskar att skriva av mig. Sen om det är någon som läser det är ju en helt annan femma. Det är inte det som är det viktiga för mig, utan bara jag får skriva lite är jag glad.

Namnet var då Emelie, men kallas oftast för MLI eller Schremelie av min vackre make Abdula <3. Som faktiskt är den personen som har väckt mitt intresse för att testa på det här med en blogg, är nämligen inne och läser hennes typ varje dag. hihi
Så jag tänkte att även hon skulle få ha något att läsa. Plus att det verkligen börjar klia i mina fingrar efter att få skriva av sig lite.

Mina tre största intressen i livet är djur, fotografering och att skriva. Det sist nämda är det kanske inte så många som faktiskt vet om, men jag har alltid haft livlig fantasi och en massa författar-idéer. Är bra på att skriva korta noveller och har även fastnat lite för låtskrivandet. Fast av låtarna är det bara två som folk har fått lov att läsa, resten har jag behållt för mig själv.
Att jag gillar djur vet nog de flesta i min umgängeskrets om, annars har de verkligen missat något. haha.
Och att fotografera, särskilt djur har varit en av mina passioner ett bra tag nu. Älskar verkligen att fota mina egna, eller andras djur och blir alltid förbannad om jag går misste av ett perfekt fototillfälle, bara för att jag inte har kameran med mig. Använder mig av min älskade Canon EOS 400D, som jag är super nöjd med.

Jadu, det var nog allt för tillfället. Vet inte riktigt hur det här går till, så vill inte skriva ett för långt inlägg ifall att det skulle försvinna när jag ska spara.
By the way, kanske skulle förklara vad Detelja betyder. Detelja var min allra första egna guldhamster som betydde oerhört mycket för mig. Hon vann rosett på utställning, fick underbara ungar (varav en är Fairytail's Sunken, som är våran äldsta hamster någonsin på över 3 år. Och min gullunge nummer ett) och gav mig all den kärlek en lite hamster någonsin kan ge. Döpte därför denna bloggen som en liten hyllning till henne.

Jag klappar på en Varghane som fanns på Kolmården
Jag och en varghane

Kommentarer
Postat av: Anna

yeeey! :D <3<3<3 ska bli skoj att följa detta, darling ;) kyssåklääääm!

2008-09-09 @ 18:15:45
URL: http://laminerva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0