Förvirrade tankar

Jadu, idag har jag fått lov att tänka lite djupa tankar. Det är rätt skönt att rensa skallen ibland och försöka komma fram till varför man tycker och känner så som man gör. Och ibland så kan man överraskas av svaret, och börja undra varför man överhuvudtaget känner på det visset som man gör.

Något som kanske kommer att märkas här ganska snart är att jag tänker väldigt mycket, vilket kan vara oerhört frustrerande ibland, då jag tänker på allt samtidigt. Man blir så lätt förvirrad och allt blir bara rörigt. Så om ni inte alltid hänger med om vad jag snackar om, så ber jag verkligen om ursäkt. Är jätte bra på att börja prata om en sak, bara för att gå över till en annan hux flux. haha
Det är därför som jag har ganska lätt för att hitta på historier, för jag har alltid en massa idéer och förslag. Så när jag börjar skriva, brukar det bara komma av sig själv.

Har tagit upp skrivandet av min bok som jag började på för några veckor sedan. Har kommit till sidan 5 nu i alla fall. Det går sakta men säkert framåt. Undrar hur det kommer att sluta, om det kommer att sluta. Eftersom jag känner mig själv så vet jag att jag ganska snart tröttnar om det inte är en riktigt bra story. I den här boken så är det en helt vanlig vardagsstory, vi får väl se om det är något för mig eller ej.

Ja ni vi får väl helt enkelt vänta och se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Anna

puss puss =)

2008-09-10 @ 23:54:03
URL: http://laminerva.blogg.se/
Postat av: Snövit

En bok! Så spännande! Än så länge är det lätt att hänga med i dina tankar, fast det kan ju vara för att vi tänker så lika! Pussar!!

2008-09-14 @ 09:24:53
Postat av: Guldis

Vad kul att du skriver en bok! Hoppas att du inte får skrivkramp! Puss puss!

2008-09-23 @ 22:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0