Lördagen den 20 september

Träffade Sanne inne i Lund igår. Fick se hennes nya frisyr, verkligen jätte snygg. Kan bara säga...WOW. Tog lite bilder med mobilen, men har inte lagt in dem på datorn ännu. Men när jag har det så kanske de även kommer upp här. Jag vet att Lousie bad mig att inte göra det, eftersom hon vill se håret "Live" först. Så jag väntar ett tag, men du får allt skyda dig lite lollo. Vill ju lägga in lite nya bilder..*blink blink*

Annars vandrade vi mest runt i Lund och kollade. När vi hade tröttnat och båda höll på att kollapsa av utmattning och diverse krämpor. Bestämde vi oss för att gå till Max. Vilket var en bit, men inte alls så långt som vi fått för oss. Haha. Minnet kan spela en spratt i bland alltså.
När vi väl kom fram så käkade vi lite och Sanne lekte galen fotograf med sin systers kamera som hon lånat.
På Max stannade vi ganska länge, över 2 timmar tror jag. kändes nästan som om personalen började undra om vi skulle sova över eller så.
Tillslut bestämde vi oss för att gå mot stationen och åka hem. När jag väl vinkat av Sanne vid hennes spår, gick jag mot mitt eget och åkte hem igen.

När jag väl var hemma igen så pysslade jag lite gran med rummet, dammade lite smått och fixade med papper och ljus och allt möligt. Låg sedan och läste i Mrs Dalloway ett tag innan jag såg att klockan var över 2 och beslöt mig för att det kanske var dags att sova. När jag väl hade lagt mig ner så fick jag ett sms från Hanna som frågade om ajg ville träffas. Självklart ville jag det, eftersom jag egentligen inte var trött.
Vi satt ute och snackade en stund och hade det trevligt, hon berättade om sin kväll och vi skrattade lite åt någon annans lilla olycka. (Inga namn nämda)
Sen kom Martin och ville in i värmen. Han och Hanna gick in till henne och jag gick hem och la mig i sängen igen. När jag väl beslutat mig för att somna andra gången den dagen så var klockan halv 4. Ganska lagom tid att gå och lägga sig på va? Eller vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0