Positiv

Jag ska bo i en Bungalow med Anna. :D Det är mitt nya mål i livet. haha I swear sweetie!
Just nu känns det som om jag har en massa saker att se fram emot. Känner mig glad och längtansfull.
På onsdag blir det fika och mys i Lund med Sanne, på torsdag hoppas jag på en dejt med Anna, kanske även en liten filmsnutt. Please! Och på lördag blir det mer umgänge med Sanne. Tummen upp.
Och nu är det inte lång tid kvar tills London. :D Aaaah, ser skit mkt fram emot London, typ ett år senare återvänder jag och min baby. Look out Camden here comes trouble..:P

Aaah, just nu känns det nästan som om livet leker, om man nu kan vara så positiv. Visst allt är inte som jag hade velat att det skulle vara, men jag klarar mig bra ändå.

Kommentarer
Postat av: Anna

luuuv u, klart vi ska kolla film ^^ mamma mia jue! :)pussesnutt

2008-09-16 @ 13:13:39
URL: http://laminerva.blogg.se/
Postat av: Snövit

Vad trevligt att du är postiv! Guldis joinar oss imorgon oxå, höstfika here we come! LONDON BABY! :P

2008-09-16 @ 19:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0